Matdagen!

I Tisdags tror jag det var, skulle jag träffa Hanna och göra kladdkaka. Gott!
Så vi möttes i stan och gick förbi den nya medelhavsrestaurangen.
Hanna: Dom har öppnat den restaurangen där, några jag känner säger att det är jättegott.
Kimona: Ska vi gå in och kolla vad dom har.
Så det gjorde vi. Och där blev det att man helt plötsligt satt vid ett bord fullt med massa turkmat. Det var väldigt gott faktiskt. Fast inte allt. Tzatziki, kyckling och någon fetaostfylld ska var godast.
Inne på Medehalvrestaurangen med Hanna
Men man blev supermätt så jag ville inte  baka kladdkaka idag för magen kändes 10 ggr större. Så vi drog till Överby för att Katinka tvingade mig att kolla om det var rea på hennes jacka. Som det inte var.
Dit ska jag nig inte gå lika ofta för dom verkade rätt irriterade på mig efter alla dessa frågor. Tack Katinka. Grrr.
Idag och igår har jag slösat 1100 kr på massa saker. Jacka, nyårsklänning, skärp, 2 väskor, handskar, nagellack, sminkpenna och örhängen. Tror det var detta. Men kanske inte den bästa perioden att shoppa loss :/
Men nöjd är jag! :)
Senare på kvällen träffade jag Ronza och Bubba! Roligt, har inte träffat Bubba sen hon drog till Australien. Jag började bli hungrig igen och Bubba var också hungrig så vi drog till älskade  Grillplace där jag tog en pizza. Så det blev mycket mat den dagen :P
Så när jag skulle betala hade dom redan stängt av kortbetalaren för dom skulle stänga och jag hade bara kortet så jag fick en gratis pizza :D Nice.
Världens tråkigaste pizzor,1 Pizza med BARA ost,1 Margarita
Man ska ju slå på stort med massa saker på, kebab, feta, sallad, tzatziki, bearnaisesås och massa mer! MUMS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0