Ja jag lever

Herregud! Ja , som ni märker skriver jag aldrig längre. Kan bero på att jag inte fixat internet än.
Jag är inne på internet hos syskon eller andra ställen det finns dator.



Just nu är jag faktiskt i Trollhättan i min gamla, älskade, lilla lägenhet. Ibland saknat man den, men jag älskar såklatt min nya lägenhet.



Det första jag såg när jag kom hit var en polisbil som stoppade en annan bil. Blir man förvånad. Jag har vant mig av vid sådant nu ;)



Jag har det jättebra i Växjö. Träffar syskonen och Filemon och Millimina ofta. (Ikaros har det tyvärr inte blivit så ofta ifs)
Katinka och jag tränar, skitkul! Man blir beroende. Vi går dit ofta och styrketränar och går olika jympapass. Snart ska vi prova på dans afro och dans fuego. Låter svinkul. :)



Hon och jag har börjat jobba som barnvärdar 1 gång i veckan på friskis och svettis ;) Liten bit på vägen kanske?



Jag får se när jag skaffar internet. Då blir det att jag kommer skriva mer.



Ha det gött alla :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0