Väldigt konstigt val

Om vi säger såhär...



Om den personen som betyder mest i hela världen hade dissat mig för att jag hade gjort något fel så hade jag gjort allt för att allt skulle bli bra igen.
Jag skulle inte tänka tanken att göra samma sak igen, för då är det klart vi inte blir sams igen. Även om det skulle kännas som att det aldrig skulle bli bra skulle man göra allt för att det kanske skulle kunna bli det.



Vissa skiter ju i det och tänker bara på att en själv ska göra som den vill och skyller sen på att : Hon vill ändå inte snacka med mig.



Klart man absolut inte vill det om du gör samma sak igen, och inte ens försöker bli vän igen.  Om jag betydde så mycket som personen säger skulle personen ALDRIG göra samma misstag utan göra allt för att vi skulle bli vänner igen.



Låter som att jag är förbannad men jag blir det när jag läser sådana "böcker", att dom säger att dom älskar den personen men sen gör inget för att det ska bli bättre. Folk är för konstiga ibland.



Om man gör samma misstag flera gånger betyder inte jag någonting för den personen! Punkt slut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0