BabyBoom!

Alltså det var inte länge sen man var världens omognaste. Sprang runt och lekte fjortis med sina vänner.
Men nu... nu har alla (nästan) växt upp.



Jag har egen lägenhet, tagit studenten, är inte tånåring, har hand om min egen ekonomi. Ja, tider går så himla fort.



Jag vet inte hur mycket folk omkring mig som fått barn .
6 st som jag känner som är runt min ålder har fått barn. Herregud!
Jag är jätteglad för deras skull, verkligen. Men tiden har verkligen gått fort. Lite läskigt ibland.



Så ska ju min bror bli pappa när som helst, Ikaros :) Ivana (hans fruga) skulle enligt beräknat föda den 15 (igår) men än har det inte hänt något. Tänker på det hela tiden. Jag är ju redan moster men nu ska jag bli FASTER också! :D.
LÄNGTAR!


Ja den magen har hon inte nu. Den är 100 ggr större. Denna bilden togs i sommras.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0