Behöver jag säga det?

Ja-a, som ni kanske ser eller märker (om djag nu lyckades med detta) så har jag ändrat min blogg.
Vet inte om det blev för rörigt eller om det blev bättre.

Men jag provar mig fram lite. Lite B-aktigt men det får gå. Jag suger på photoshop så det vågar jag inte ens försöka. Utan satt med paint i jag vet inte hur många timmar och fixade stilmallen. Får se hur länge jag har detta.

Idag drog iaf jag och Clarissa till Max och käkade. Vi hade ju fått hem rabatt därifrån, så man måste passa på¨:) Då efter ett tag kom Jemiina och höll oss sällskap. Trevligt! Nu ska jag iaf kolla på film och imorgon är det en ny dag! (eller nu, klockan är över 00.00.) Godnatt allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0