Drömmar alltså

Inatt drömde jag först en bra dröm men sedan blev den lite läskig.



Jag och min släkt skulle gå på en kändisgala. Så vi gjorde oss jättefina, jag hade lite gröna dreads i håret :S



Så drog vi dit då. Men då började jag bråka med någon i familjen och blev arg och stack därifrån. Då följde Ikaros med  mig för att snacka. Så kom vi in helt plötsligt där alla b-kändisar satt. Så för att inte bli utkastade försökte vi bli vän med dom men dom var äkta diviga.



Sen så kom Ikaros med värsta visa orden och sedan började han och jag sjunga. Så blev alla med på det och skålade och var glada. Det var som en musikal, så det var askul!
Så gick vi tillbaka till dom andra men då hade en blivit vampyr. Så vi blev asrädda och jag försökte rädda lilla Filemon och sprang iväg. Till slut sprang jag ensm medans en jagade mig och hur mycket jag än slog pampyrerna så levde dom.



Även när jag gömde mig hjälpte vanliga människor vampyrerna att hitta mig.



Sen vaknade jag. Konstig dröm :S


Kommentarer
Postat av: clarissa

åhhh om livet ändå vore en musikal. Då hade alla problem här i livet varit lösta

2011-02-15 @ 14:32:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0