Hemkommen!

Hej hej och åter hej!


Nu har jag kommit hem , eller ja, nu och nu är det väl inte. För typ 1 timme sedan.

Jag vaknade i Sandras lägenhet och senare på dagen satt jag med Fatma, Ellen och lilla Mathilda på Ritz och fikade.
Mysigt mysigt. Fatma drog efter en stund så då satt jag, Ellen och Mathilda kvar en liten stund sen följde jag med dom och handlade och sedan följde jag dom hem.  Fast tog tyvärr inte något kprt. :( Men Mathilda har vuxit hur mycket som helst!


Nu har jag precis bakat kladdkaka med fudgeglasyr över, men den blev inte så lyckad. Jag suger på att baka. Plus så är jag inte så sugen på kaka längre. Hmmm, that sucks.


Jag och Sandra har haft filmmys med ännu fler filmer. Som Sinbad, Hem till Midgård(Som var aslänge sen man såg) och lite på Alive.
En annan gång jag gjorde Chokladflakes. Mmmm

Kommentarer
Postat av: Jenny

Så din kaka blev inte bra? Vad var det som gick fel då? KYSSAR MED SMEK!

2011-02-09 @ 21:30:19
Postat av: Kissmona

Jo den blev rätt god ändå. Den blev lite bränd överst men gjorde en god glasyr över som gjorde susen också :D Så den blev lyckad! Skrev inlägget innan jag smakade på den. Shame on me! Kyss min kärlek!

2011-02-09 @ 21:35:48
URL: http://kimonas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0