I VGB


Hej hej. Nu är jag hemma hos Sandra. Jag kom hit igår.
ÄNTLIGEN får jag träffa henne. Förut umgicks vi hur ofta som hlst , hela tiden. Men nu har vi inte träffats sen innan jul. Det är tragikt!



Så nu är jag jätteglad att träffa henne!
Vi hade en liten "smekmånad" igår då vi köpte fika och kollade på 2 filmer och snackade. :)
Vi kollade först på Casper, hehe, och sen 30 days of nights. Den är skitbra! Jag hatar egentligen vampyrfilmer men den är asbra! Det var väldigt länge sen jag såg den så jag och Sandra satt där fastklistrade framför tv:n och skrek: Nej, gå inte dit! Nejmen skrik inte! Då kommer dom!




Då tänkte jag tillbaka på när jag hade sett den första gången. När Joakim (min bror) bodde i Sverige var vi hemma hos honom nästan alla syskon. Så hade vi kolsvart i hela lägenheten. Så stoppade vi för at jag skulle gå på toan. Då var Clarissa tvungen att följa med mig för jag va så rädd. haha.



Så kom vi tillbaka och precis när jag satte mig så skrek något till precis lika läskigt som vampyren i filmen och något greppade tag i mitt ben. Fatta jag blev rädd! Det var Maxi som hade gömt sig under bordet. Han är ju så himla bra på att härma olika läten så usch vad läskigt det var!





Kommentarer
Postat av: Cajsa

haha kommer jag ihåg, du var allt en liten tönt då ;) saknar dom gamla goa mysiga kvällarna i fina araby

2011-02-09 @ 18:20:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0