Jag säger då det!

Hej allihopa. Igår var det allt roligt!
Jag och Clarissa drog till Överby. Jag lämnade CV och sen kollade vi i affärer. Ja köpte en asfin väska och en klänning. :) Nice!

Sedan när vi glupskade i oss kycklingsallad, falafelrulle ich snackade med Rafael och Syrien kom Jemiina och hennes kompis Emelie förbi och smackade. Då bestämde sig dom också för att käka. Då satt vi där till klockan tickade till 17.00 och det var stängningsdags.

Så träffade vi våran granne som skjutsade hem oss och då hade Jemiina och Emelie hunnit övertala oss att dra till Olearys ikväll.
Så jag och Clarissa skyndade oss att göra oss iorndning för att förfesta hos Djemaina. (Jemiina)

Efter lite fula ord och agressioner på alla kläder man har drog vi till Jemiina och hennes asfina lägenhet. (lite avisb faktiskt)

Vi satt där till kanske 22.00 och då drog vi ut. Alla kom in och var goa och glada. Men vad är en utekväll utan drama?
Clarissa blev av med sin telefon :( Så hon blev assur och drog hem. Försår stackarn.
Vi träffade Polen och Compani som vi snackade med. :)

Sedan efter ett tag försvann alla mina kompisar någonstans och jag satt och snackade med en jag inte kände . Men trevlig var han!

Men idag är man ju inte världens piggaste. Men det var det värt ;) Bilder kommer jag med sen
Hoppas alla har haft en trevlig lördag!


Så länge lägger jag in en bild på mig och Millimina när hon var liten. Herregud vad hon har vuxit!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0