Romantisk middag med mig själv

Hej hej allihopa!
Jag är lite sur! Jag har fått ett brev ifrån skatteverket att
jag ska skicka mitt lägenhetsnummer, det ska tydligen stå
tydligt någonstans i lägenheten.

Då tänkte jag att det är kanske är det nummret som är på
ytterdörren. Det skulle vara ett 4:siffrigt nummer och det
är detta. Så jag gick in på hemsidan och skrev in siffrorna.
Men då står det att det är fel.
Då gick jag in på min sida för lägenheten, och där står det
samma nummer, men 011 framför. Så jag provar massa
olika nummer med dom siffrorna i men inget funkar.
ASFÖRBANNAD!


Då till slut ringer jag min hyresvärd som cverkligen inte ville
svara. 

Så lägger jag på till slut för Sandra ringer. Då pratar jsg lite med
henne men sa att jag var
tvungen att lägga på för att ringa dom igen. 

Då ringer jag och v'ntar i typ 10 minuter, sedan säger dom att dom
stängerkl 13.00 och kl


var 13.09!!!!!!!!!!!! Jag var förbannad. Det är det dom vill!!!

Nej, nu ska jag ta det lugnt. Dricka lite Te och äta frukost. :)
Jag kan visa min middag jag gjorde igår. Första gången vi har
potatis hemma så jag


provade att blanda lite bara. Så jag gjorde potatisskivor med
kryddor och falukort över,


sedan fetaost till och en sås. Supergott!!! Dom blev sådär krispiga
potatisskivorna, precis


som det ska vara :P Mmmmm

Kanske inte ser lika gott ut här men det var det ska jag säga,
såsen, fetaosten, kryddan.


Mmmm, nu blev jag hungrig!

Kommentarer
Postat av: Hanna

God morgon gumman



Håller med dig till fullo, skulle oxå skriva in mitt lghnummer och det bara kommer en röd text.

Det lättaste hade ju varit ifall eidar bara hade meddelat skatteverket detta. Grrr...

Får väl ringa dem på måndag.



Ha en bra helg

Vad gör du och Clarissa imorgon?

Lust att komma och kika på nya lghn :)



Puss

2011-02-05 @ 08:50:09
Postat av: Kissmona

Hej, ja det var samma med mig. Man blir så förbannad. Men ska man ringa eidar eller skattevrket? Hmm

Jag vet inte. Vi kanske kan ses. vi kan höras senaare idag. Kram!

2011-02-05 @ 12:05:47
URL: http://kimonas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0