Såld!!!

Hej hej. Nu har man nyss ätit hemgjorda pizza hemma hos Tom, Katinka och barnen. Jättegod blev den.



Idag och igår hälsade vi på Ikaros och Ivana på BB och fick se min lilla brorsdotter, SÅ SÖT! Mörk och massa svart hår! Lovade ju bilder så ska snart lägga in ;) Har både filmat och fotat massa. :)
Mamma tog första båsta tåg och kom som en suprise med tårta och Katinka hade kokat kaffe. Så det var jättemysigt.




Annars har jag varit med Familjen Katinka och Maxi. Jag har blivit Filemons favoritperson att ta med när han ska bajsa, så vi sjunger bajssånger och massa annat. Kanske inte det roligaste att vara polulär för :S Men  det är jag stolt för ;)



Hoppas alla har det bra för nu ska jag och Tom kolla på Big Brother! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0