Äntligen fräsch!!

Såååååå mina barn. Nu är man nyduschad och fräsch. :)
Så här ser jag ut när jag duschar :)

Clarissa har kommit hem nu , för typ 3 timmar sedan. Äntligen är man inte själv. Hate it
Denna helgen har varit sisådär. Sovit asdåligt och bara kollat på film typ.
Somnade 7 i morse. Crazy woman. Så jag får allt vända tillbaka dygnet alltså.
Mina ögon har varit trötta och man har varit hängig så ska bli skönt att börja leva nu igen denna veckan som kommer.
Här är när jag och Sandra skulle dra till Överby :) Vill allt träffa henne snart :(
Vi väntar på bussen . Sandraaaa!!!! :)

Kommentarer
Postat av: clair the mom

sååå lilla gumman! nu är jag hemma och ska ta hand om dig

2011-01-11 @ 09:45:25
Postat av: Sandra

Vill med träffa dig snart agapi mou... saknar dig jätte mycket! Får ta och ses snart! Filakia sagapo

2011-01-25 @ 14:01:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0