Back to the reality

Hej allihopa.
Igår kom man hem till lilla lägenheten.
Men inte var det en dans på rosor.

Först är det massa byten och det jag höll var : Handväska, resväska, datorväska, 2 påsar och Ragnars asstora bur.
Nu tänker ni säkert: Hur fan kunde hon det? Men Kimona kan allt ;) nejmen bytet i Vänersborg hjälpte faktiskt Jemiinas mamma mig med buren. För jag träffade henne på tåget. Så vi tog sällskap sista biten :) Trevligt!
  • Men nu blir det att träffa folk och leva. Idag vaknade jag av att Jehovas vittnen kom och ville prata. haha
  • Imorgon ska jag träffa Louise från Nossebro så ska vi fika på Crossroad! Ska bli kul att träffa Ammi och Mia också :)
  • På Torsdag FÅR JAG PENGAR! JAAAA!!!!
  • Fredag ska jag träffa Julia på biblioteket och där ska vi skicka CV till Rhodos och Cypern. Vi måste gå till biblioteket eftersom jag tydligen har fel skrivformat för att kunna skicka det.
Så ska jag ringa Homeenter på fredag om inte min film kommit än som jag beställde för längsen. "Get him to the Greek" Den är asrolig. Som en fortsättning av "dumpad"
Nu när dom har lurat mig att beställa 1 film får dom allt skicka den också. Grrrr

Här är Ragnar när han badade idag. Slapp som en pösmunk. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0