Bekväm som en kung

Hej hej.
Idag vaknade man tidigt för att ringa samtal om lägenheten i Växjö.
Så det börjar bli mer och mer verkligt. Kanske är menat att jag ska flytta till Växjö trots allt. :S
Vad händer med mina vänner? Clarissa? Vår fina lägenhet? Hmmm, nej så ska jag inte tänka. Då kommer jag aldrig vilja flytta.
Jag får tänka positivt ist.
Jag kommer bo nära Katinka med familj, Ikaros med familj och Maxi. Kommer få en egen lägenhet som är nära centrum, simhallen och mataffären och den är större än den jag och Clarissa har nu. Jo det är mycket positivt också :)

Den här bilden togs i Växjö. Kanske ska köpa den och ha den när man söker jobb tros ;)
Just nu är jag hemma hos mamma och Pettson som jag varit sen i Söndags. Vääääädigt avslappnande. Vila, sitta vid datorn, mat serverad och gos med Peponiiiiiii. Så det är inte helt fel att bli ompysslad såhär :)
Men mamma och Pettson gillar det nog inte lika mycket.Innerst inne vill dom nog att jag ska åka hem ;)
Ester vill iaf att jag ska stanna. Hon håller fast i min väska :) Det känns bra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0