Benförlamning!

Hej alla levande.


Idag har jag varit på Överby med Hanna, vi glodde i affärer. Då köpte jag 1 ascool väska somd et var 50 % på så den kostade bara 114 kr, Sen ett par tights. Men det var XS på dom, och så smal är jag inte men det var stretch i dom så jag hoppas dom passar. Men det spelar inte så stor roll för dom kostade bara 44 kr :) 70% på dom . Rediga grejer det ;)

Vi gick till "Syrien" och Rafael på Etaggrillen och åt oss supermätta. Men eftersom jag inte fick dricka kaffe som alla boorde veta vid det här laget och dom bjuder på det efter maten blev jag helt crazy och visste inte vad jag skulle göra. Och inte hade dom Te. HJÄÄÄÄÄLP!

Så till slut efter ett par timmar gick vi till ÖverbyCaféet och tog en fudgekaka med grädde. Gott! :)
Då fick jag mitt efterlängtade Te också. Men skulle vara godare med kaffe :(
Sen drog Hanna och då träffade jag Clarissa och hennes klassiskompis så gick vi tillsammans. Så drog hennes kompis och då gick vi till Etagegrillen som blev andra gången för mig och då åt Clarissa :) Så kom vi hem 21.00 . En bra dag!
Ersänn snygga grejer !!!!

Kommentarer
Postat av: clara

ibland förvånar du mig verkligen totalt! haha

2011-01-28 @ 14:26:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0