Datornördar to the top!

Idag har varit en lång dag.
  • Jag gick till vårdcentralen 11.00 (notera att jag alltid vaknar 14.00-tiden nu för tiden. dvs död imorse) ,  men det kostade fan 100 kr nu för jag fyllt 20!!! :@ (har varit förkyld sen september, svårt att sova och hostar.) Jag ska börja med antibiotika och nässpay. Men han sa - Vi kan prova med antibiotika. Om det inte blir bättre får du komma tillbaka.  Typiskt doktorer. Bara skriva ut massa skit. Sen när jag sa att jag hade sömnproblem frågade han direkt om han skulle skiva ut sömntabletter. Alltså HERREGUD! Hur lätt som helst att få det ska alla veta. Sen kunde han inte svara när jag frågade om tabletterna var starka utan ha sa : Jag kan inte säga om dom är starka eller svaga. Kan läkare någonting? Konstigt konstigt.
  • Jag och Julia har suttit sen 11.30-21.00 med jävla CV för att söka lite jobb. Men nu är både jag och hon jättenöjda med dom. Superbra ! :) Men bara för att jävlas kunde man inte skicka iväg CV för vi var tvugna att ha ett annat skrivformat. ARG! Så får gå till bibblan eller något och se om det funkar där.
Här är våra cvbilder som vi också tog
Så blir det att åka till mamma imorgon för att sedan åka vidare till Katinka-Familjen för en liten pojk vid namn Filemon har fyllt 3! Då hoppas jag min idé med Kladdkakemuffins, fylld med stora baota chokladbitar och toppad med kladdkaketopping bjuds! :D Ni kanske märker att jag älskar choklad?
Här är övertrötta bruttor som sitter vid massa datorer överallt. dvs 2 st ;)

Kommentarer
Postat av: Julia

å mycket fint blev cv, jävla skit att de inte funkar att skicka de :( mycket långt hårt arbete och inget jobb sökt :( men vi hade mycket trevligt och roligt i alla fall ^^ tack för hjälpen med cv och personligt brev :D skulle aldrig blitt så fint utan din hjälp <3

2011-01-12 @ 22:16:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0