Eget Företag

Hej. Jag tror jag sa bli egen företagare.
Jag ska nog öppna en piercingstudio!
Nej, det ska jag verkligen inte. Men jag tog hål i Lovisas öron igår. Det tog sin tid men efter 100 isbitar, tårar, skrik och slag blev det 2 hål tagna. :) Hon verkade nöjd och det hoppas jag. Jag sa åt Clarissa att filma så jag tänkte lägga in det sen. Ni som vill se. Nej men det synd inget blod eller så, utan vi filmar långt ifrån. :)

Annars idag så träffade jag Hanna . Vi drog till vårt kära Grill place och åt pizza. MMMMMMM.
Dom börjar lära sig min specialpizza. :P
* Halva "sjömanspizza" men ta bort räkor och paprika, ta dit fetaost och lök ist.
Andra sidan ska vara kebabpizza nr 1 men ta bort tomat och ta dit fetaost och isf för kebabsås ska det vara tzatziki.
Då får ni världens godaste pizza. Mmmmm. Ska ta kort på den nästa gång jag går dit. ;)
Eftersom jag glömde ta kort där lägger jag ut en gammal bild på oss när vi fikar på slussen i sommras.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Hej gumman



Har läst igenom din blogg nu, jättespännande och kul.

Trevligt att se gamla bilder ihop på oss, lägg gärna upp mera så kan jag spara de på min dator.

Sen någon dag i veckan måste du och C komma hit och se hur min lägenhet ser ut nu när den är nyfixad och så. Ta med Gremlins oxå, så har vi filmkväll.



Vet du vad jag mer gjorde igår kväll... jag beställde en byrå samt en stol ifrån IKEA. Jag tänkte som så att, kan jag inte komma till IKEA så får IKEA komma till mig :D



Puss å Kram Hanna

2011-01-31 @ 07:40:50
Postat av: Kissmona

Hej Hanna!

Kul att du läser min blogg! :)

Ja mer bilder kommer det absolut bli!

Ok, så dom ska göra det? Vad bra! Men då blir det lite extra pengar va?

Vi kan ju höras och se när vi kan se din lägenhet. Spännaande!

Puss

2011-01-31 @ 10:55:30
URL: http://kimonas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0