Flashbacks :/



Hej Alla Kära Små Barn!

Är fortfarande utanför Borås och lånade mamma och Pettsons dator lite . Då kollade jag lite bilder och hittade gamla roliga bilder :D Så det var roligt!



Balen 2009. Ska hämta upp Sara min dejt :)                Nästan hela familjen :) Trångt och mysigt



Katinka och Millimina sommaren 2010 :)                    Filemon posar sommaren 2010



Clarissa, eller jag menar Carl?                                  Akta er för Filemon.


Sommaren 2010 som Sandra ville åka båt hela tiden    Jävla igelkottar som alltid var i vår trädgård. :@
Då fick alla hundar följa med. :)                                  Dom tom låg och sov ingosade med hundvalparna


Sommaren 2010. Maxi använder mig som madrass        Sommaren 2010  :D
Oj., det lät lite fel- XD



När mamma och Pettson precis köpt lilla Moltas, sommaren 2010 :D




Man saknar gamla goa tider, men jag trivs i mitt liv nu med :) Vill inte gå tillbaka men roligt att tänka på hur det var innan . Lev livet gött fölk ;) Det är mitt motto det

Kommentarer
Postat av: Lovisa the man!

sv: Hej Kissen!

Vad söt du är! Jag ska komma och besöka dig i dina drömmar!

Härliga bilder du har! Jag vill också åka båt! Drömde att jag var ute och fiskade inatt, och så tappade jag fiskespöt i vattnet när jag fick napp....Inte kul!

Hoppas att du har det bra!

KISS!..

2011-01-20 @ 15:12:48
URL: http://minfot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0