HATAR NATTEN!

Kan fortfarande inte sova. Somnade typ 6 i morse. Försökte hur länge som helst. Så till slut satte jag på Farsan och hade hörlurar.
Så efter ett tag blundade jag men hörde ljudet då. Och efter en stund somnade jag.
Men bara för att jävlas drömde jag en läskig dröm och vaknade efter en stund och kunde inte somna om igen.
Så då satte jag på Farsan igen. Så somnade jag men vaknade av hostattack. Näfyfan!
Vill att det ska vara dag hela tiden just nu :(

Meeen, nu ska vi vara glada. Jag träffade Bubba en snabbis, vi kollade på Patrik 1,5. Väldigt bra film :)
Sen drog vi till staden för att möta upp Julia men då var Bubba tvungen att åka hem.
Så jag och Julia gick lite i affärer och sen kom Clarissa så skulle vi äta på Max. Det var trevligt. Med massa prat om
bla den tävlingen som var på Måg att man fick en lapp på namnet på en på skolan så skulle man hitta honom och antingen peta han  med en morot eller krama honom. Så förlorade han. Och då fick man hans namn han skulle jaga och fortsätta då. Jag ångrar att jag inte var med. :( Men Julia berättade  att dom hade detta tydligen i en hel stad. Så jäva coolt. Haha. Hoppas det händer i Trollhättan också :)
Lyckliga folket :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0