Kaffe? Nej tack! Va!?!

  • Ja hej hej. Länge sen man skrev nu. Men har haft fullt upp med Filemon-firande i Växjö.
Vi åkte i Lördags. Jag, mamma och Clarissa. Så stannade vi till Söndag-kväll.
  • Filemon var crazy och tyckte det var jätteroligt. Hans favoritpresent var kusinen Sebbes present. Som var en radiostyrd polisbil och sen mamma och Pettsons 3-hjuling.
Jag och Clarissa gav en Barbapappa-väska, turkos tröja, poliströja, låtsastatuering, blåsbubblor och ett par coola estetbyxor. Han måste gå efter syskonens spår ;) Röd, svartrutiga var dom. Och en kedja på sidan. haha. Han kommer vara snyggast i staden. :)
  • Men om ni såg rubriken. Att det stod Kaffe, nej tack och det. Jo, JAG FÅR INTE DRICKA KAFFE PÅ ÖVER EN MÅNAD!!!! Jag är crazy i kaffe, hur ska detta gå. Ok, koffeinfritt går bra, men på caféer har dom aldrig det :( Justdet, kanske ska berätta varför jag inte får.



Jo jag har varit hos en homeopat och fått tabletter, eftersom kaffe är sååå giftigt värker inte tabletterna om man dricker det. Och jag ska äta dom i en månad :(
Så får bli te-drickande för min del :(



Kaffe freaket Kimona



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0