Kimona-Barnmorska

Hej, mitt namn är Kimona och jag jobbar som barnmorska.
Jag började idag men det är även den sista dagen, så då blir det till att söka nya jobb.

Nejmen om jag ska vara ärlig så föder Miffo idag. Det är ju en vldigt bra nyhet, eftersom då vann jag vadet :D Men den dåliga nyheten är att jag är ensam hemma så jag måste ta hand om detta :( Det känns lite jobbigt.
Jag vaknade i morse av något pipande under sängen.
Då hade hon fött en liten valp i en låda helt själv.
Jag slängde mig ur sängen och var tvungen att hjälpa henne.

Så hittills har det blivit en valp, men man känner att det ska komma fler.
Jag tänkte lägga upp bilder sen när hon har fött alla :)
Haha, Moltas springer runt henne som en orolig pappa som han är så Miffo blir asförbannad och morrar åt honom. Förstår henne. PainPappa som han är.



Medans vi väntar på fler valpar så lägger jag upp en bild som inte har med detta att göra utan att man kan drömma sig bort till sommaren :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0