Nu blire nya bullar härva!

Nu är helgen över och Måndag har kommit :) Då ska jag träffa lilla Bubba, hoppas jag. Hon ska fört till läkaren men får se om vi ses sen :) Ska skriva ut lite cv eftersom Ikaros hjälpte mig att fixa till det.
.
Det är jag och Bubba när vi och Clarissa var påväg och skulle se Governor Andy!!! Han är bara så bra!
Fast har faktiskt sett han innan. Och då även pratat med honom och varit med på kort. :D
Men Clarissa ville jättegärna se honom. Så vi drog till Lipz där han skulle spela för andra gången.
Även då pratade vi snabbt med honom och tvingade Bubba ta kort på oss tillsammans med honom.
Här är vi!!!! Han ser mer uppspelt ut än oss.
Först tog vi en bild men då råkade han ha handen framför mitt ansikte så han sa att vi måste ta en ny.
Han är för snäll ;)
Clarissa skulle strula med honom om hon fick!!!!!! Så,... nu har jag sagt det ;D haha

Kommentarer
Postat av: ClarreBarre

haha du var bara tvungen va. Lite stolt hade man ju varit, han är ju trots allt känd ;)

2011-01-10 @ 01:50:03
Postat av: Tara

han är ju gråhårig ffs!! ;D

2011-01-11 @ 20:38:23
Postat av: kändisbruttan = jag

Alltså Clarissa din billiga lilla h*ra. Skulle du hångla med honom bara för att han var känd?

Då ska jag berätta för dig, att när JAG var ute o partajade en gång, så kom det fram en känd skådis (kalassnygg och jag älskade honom!)

Han ville hångla med MIG, men fin som jag är så vände jag bort ansiktet! MHM!

2011-01-17 @ 20:27:31
Postat av: Kimona

Ja, du och jag är inte som Clarissa. Hon förvånar mig totalt (pappa)

Men du förvånar mig med totalt. ATT DU INTE GJORDE DET`???? Han var ju ass snygg den kändisen

2011-01-17 @ 20:36:30
URL: http://kimonas.blogg.se/
Postat av: hångel nej tack

Ja jag blir förvånad över mig själv!

Han var ju snygg som en gud den där pojkvaskern.

2011-01-17 @ 20:48:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0