Nuu städar vi ett slaag Ha a aa aa aa aa aaaaa

Hejsan hejsan :)
Hoppas allt är bra med alla.
Jag är iaf helt UTBRÄND!
Clarissa och jag har städat hela lägenheten. Ok det är bara en liten 1:a, men om man städar varenda liten vrå, dammsugar överallt, skurar överallt, hyllor, skåp, badrum, ja, överallt tar det tid. För oss tog detta nu 3 timmar. och vi var ändå 2. Herre min ge.

Så nu är det skönt att ha det gjort!

Innan det så väcktes jag av att pappa ringde från Grekland 9 på morgonen och ville prata. Sen hämtade Louise upp mig så drog vi till Crossroad i Nossebro och fikade. Där träffade vi Ammi och Monicka som var väldigt roligt :)

Jag tog en Kycklingbaguette med Te, och efter en stund kladdkaka med grädde. Gott, men jag och Louise rullade iväg sen 4 timmar senare. Då tog jag bussen hem och då lite senare började vi städa. :)

Jag och Louise tänkte på en sak. Man kan väl inte säga Jag vill ha en Te. Utan man måste väl säga En kopp te? Eller?

Louise med Te och Kladdkaka

Kommentarer
Postat av: klasse

snövit i mitt hjärta!

2011-01-26 @ 23:26:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0