Schleeeeten!

Näe usch!
Nu har man varit sliten och slappat i flera dagar. Inte klätt upp sig eller åkt någonstans. Börjar kännas lite tråkigt,
Men jag ska faktiskt handla sen det som behövs i helgen. Jag ska ju inte precis sminka mig men klä mig lite bättre iaf :)
Här hade man fräschat upp sig iaf
Just nu håller jag på att ta hand om Miffo. Hon kanske ska föda ni :O Jag hoppas inte det för jag är ensam hemma.
Plus att jag inte vinner vadet då :P
Varje gång någon ska föda gissar vi datum, hur många, kön och färg. Den som vinner får bestämma en maträtt :)
Jag skrev imorgon. Så hon får allt försöka hålla igen i 9 timmar till.
Här ser hon helt förstörd ut stackarn.
Så fort man kolla på henne ser hon helt deprimerad ut
Och såhär ligger hon nu på "BB" Man ser tillochmed när bebisarna sparkar. Coolt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0