Slut på uppassning!

Jaha, nu är det Söndag! Så imorgon drar man tillbaka till vardagen. Hem till Trollhättan. Ska både bli skönt och tråkigt.

Har saknat våran älskade lilla lägenhet och kompisar men ska bli ovant att inte bli uppassad längre. hehe.

Idag har iaf jag och Clarissa varit på lager 157 och glott. Kollat i affärer och sedan fikat.
Mysigt var det allt och jag hittade ascoola skor!!! Jag ville ha dom!!!


Men är det slutet av  månaden så är det. Så hade inte råd att köpa dom. Eller jag skulle kunna köpa dom men har lite annat som jag ska låta gå före.

Fast dom bara kostade 99 kr :(


Här är dom. ERKÄNN COOLA! Ok, nu när jag kollar på bilden ångrar jag att jag inte köpte dom :(

Kommentarer
Postat av: killirissa

förstår inte hur du kan tycka dom är fina. inte fint någonstans :P

2011-01-23 @ 20:55:34
Postat av: Kissmona

Dom är ju asfräcka!!! De e la töfft! ;)

2011-01-23 @ 23:13:17
URL: http://kimonas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0