Sova ar absolut INTE min grej!

Ja, det var inte så lätt att vända tillbaka dygnet. Inte blev det lättare när Clarissa inte heller kunde sova.
Så vi låg och kollade på film efter film. Bla Farsan. Jag hade inte sett den innan och den var faktiskt rolig.
När han Göran eller vad han hette hade tatuerat en tjur och Death under för att försöka bli cool. Så säger han till
sin tjej med kåt röst: Vad tycker du om tatueringen, gillar du den, mmmm, death, death och slickar på den helt galet. Haha, då skrattade man allt
Men den var absolut inte så bra som Jalla jalla. :) Tyckte synd om pappan med när han var ute på krogen :(
Sen kollade vi på Finding Bliss men då försökte jag sova så Clarissa fortsatte kolla vid sin säng ist.
Men den var inte så bra. Mest konstig. Men till slut somnade man men vaknade inte långt senare av världens äckligaste hosta som aldrig ville sluta hur mycket vatten jag än drack. Då lev jag fly!
Trött och sliten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0