(TTT) To The Top!

Hej hej och åter hej.

Nu är man utanför Borås hos Mammsen och Pettson. Har precis ätit mat
Det blev kyckling, sallad, fetaost och tzatziki. Ni kanske undrar var pastan är, men icke sa nicke. Det bhövs ingen.
Det var supergott ändå!

Jag har faktiskt lite nyheter! :D



Jobbet i Växjö hörde av sig idag och sa att dom ville anställa mig och frågade om jag ville börja redan imorgon. Men jag har ju ingenstans att bo.
Så jag var tvungen att säga att jag inte kunde. Men jag frågade om jag kunde höra av mig när jag får lägenhet och se om dom kan anställa mig då. Så det är det jag ska göra.


Och Katinkas killes syster ska flytta från en lägenhet i Växjö och hennes granne kanske ska flytta dit. Och då kan jag ta hans lägenhet :D Så jag väntar på svar. Så om han flyttar dit kan jag flytta in om bara ett par veckor. Shit alltså.
NERVÖS!!!
Vet inte ens om jag vill flytta.


Jo det är klart jag vill. Men jag vill inte lämna Trollhättan :( Men får se vad som händer. Det som händer kommer ju vara menat. Så det kommer ändå bli det bästa ;D


Här är när mamma och jag fikade i Borås på ett mysigt kafé :)

Emo-Katinka ! Nej det är faktiskt synd om henne. Hon och barnen var med om att det började brinna hemma. På spisen för det låg plasdtskålar där. Så slog hon en handduk för det skulle sluta men då skvätte det på hennes armar och händer. Det ser lite ut men det är asdjupt och så har hon massa över armarna. Så det är faktiskt synd om henne :( Så hon går runt med bandage på armarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0