Usch annameja!

Jag orkar inte med snö och kallt och sån skit! Nu vill jag ha klänningar och linnen och en fin bränna! Jag kolla igenom mina bilder och hittade denna bilden, har jag varit såhär brun?!
Och detta var i slutet av augusti, jag säger bara herregud! Nu blir det till att slicka upp all snö och tända massa lampor överallt så det blir grönt, varmt och härligt igen :D






Så hittar jag en till där man var superbrun! Och Katinka var supergravid med lilla Millimina i magen. Herregud vad tiden går när man tänker efter :O Man blir ju orolig. NJUT MER AV LIVET MÄNNISKOR! Det gör man aldrig. Och det kommer man ångra sen. Nej usch, nu blir det jobbigt samtal... Jag säger bara njut av det du har och inte det du inte har! Det ska jag börja göra!

Kommentarer
Postat av: Katinka

Men gud!!!! Var jag så stor? Men rätt snygg! Fast du var ju kalassnygg!

2011-01-17 @ 17:57:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0