TrollisEttFiasko

En helg som jag la ner min själ för att kunna vara ledig på för att komma till Trollhättan och gå på Fallens. Vad hände?
En rolig göra-sig-iordning-förfest och promenad till stan. 
Kollade lite snabbt på snygga väskor. Sedan skulle Sandra och jag bara in på Max för att gå på toan medan Clarissa står utanför och väntar. Det var aslång kö så det tog väl en halvtimme. När vi gick ut var hon helt borta. Vi letade överallt. Satt inte en enda stund utan letade efter henne. 
Hon hade alla mobilen och pengarna i väskan. 
Vi letade i 3-4 timmar, lånade andras mobilen men hon svarade aldrig. Till slut svarade hon och vi skulle mötas utanför tre luckor. Hon dök aldrig upp. Vi fortsatte leta och kl 1 såg vi henne. Var förbannade, tog väskan, tänkte gå in på ett ställe och slappna av med en öl men var hungriga och visste att krogen skulle stänga snart så det var inte värt inträdet. 
Vi gick till Max, skulle h
em sedan, mötte Clarissa igen och tvingade med henne.
GUD VILKEN ROLIG KVÄLL!

Nästa gång om vi ska skiljas en stund ska vi ha varsin mobil iaf!

Annars har helgen varit trevlig. Sandra har varit här, vi ha myst och pratat mycket. 
Idag ska vi på roadtrip till Göteborg där vi ska sova hos Lovisa som tar hand om ett hus där, då blir det nog stanvandring!






Kommentarer
Postat av: jag heter Kurt

Jag letade också :P

2011-07-24 @ 18:46:04
Postat av: LOVISA!

SNYGGA är ni i alla fall :)))))) hihi

2011-08-26 @ 00:12:50
URL: http://minfot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0