Blundar!

Jag säger bara  HERREGUD!
Att det tar så mycket på krafterna att flytta.


Jag har packat i flera timmar tills nu! (01.00)
Jag tänkte att det tar väl bara någon dag eftersom jag bor i en så liten lägenhet med min syster. Då blir det ju att vi delar upp saker. Så det borde vara som att byta rum som man gjorde som liten?
Men icke sa nicke. Jag har hållt på i flera dagar och låda efter låda fylls med massa saker.
Jag och Clarissa diskuterar och pratat om vem som ska ta vad, och vem som inte ska ta det osv osv.


Hittills har vi inte slagit ihjäl varandra. Super!
Nu är det bara grejerna under våra sängar, förrådet och kylen kvar. Sen kan jag luta mig bak. Skööönt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0