Boknörd!

Jag läser inte sådär jättemycket, men när jag väl läser och det är en bra bok kan jag läsa hur länge som helst.
Clarissa har lånat en bok av sin kompis Lovisa. Så då tänkte jag att jag kan väl också läsa den då.
Då började jag läsa den runt 17.00 tiden, och jag läste och läste och läste. Jag la bara ifrån den någon timme när jag fick besök. Annars så läste jag, och nu är den utläst.
Gud vad bra den var!
Lite sjuk handling. Om en syster och en bror som blir kära i varandra.
Men allt är så sött. Dom vet att det är fel men kan inte motstå varandra, ibland bråkar dom om det och pratar inte på länge och sedan helt plötsligt klarar dom inte det längre. Nejmen den var jättebra, men lite konstig handling. Fast hemskt att vara med om en "förbjuden kärlek"



Den heter "syskonkärlek" om någon undrar. Det är en bok man kan läsa hur länge som helst.


Men det tycker jag är rätt konstigt ändå. Det är ju aldrig man hör att det händer i verkligeheten, men hur kan det vara så? Varför blir man aldrig kär i sitt syskon? Först tänkte jag att det kan vara för man växer upp med varandra, men man kan ju bli kär i sin barndomskompis? Jag skulle ALDRIG kunna bli kär i mitt syskon, även om jag kommer bra överens med dom, kan snacka om allt och har roligt med dom. Men varför kan jag inte det då? Hmm. Fast det är ju tur. Usch, vill inte ens tänka tanken.


Kommentarer
Postat av: LORISSA LOVEBOMB

sv: tack snälla för din tröst, jag lyckades bränna mig ganska illa. Men doktorn sa i alla fall att det inte skulle bli något stort ärr, så det är ju bra! :)



Vad gör du mer i helgen då?

2011-03-12 @ 12:53:13
URL: http://lorissalovebomb.se
Postat av: psonara mou ;)

Den boken måste jag läsa! Lite udda handling, alltid kul o läsa. Håller ju på o läsa bakom stängda dörrar just nu. Har snart läst ut den :) De är du som har fått mig o börja läsa konstiga böcke kimona, hehe! Så du får förslå mig några böcker tycker jag, för vi har samma smak på böcker =)



Filiakia psonara mou

2011-06-17 @ 02:13:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0