Dag 01 - Presentera mig själv

Jahapp! Får väl börja denna grej då. Presentera mig själv då.


Ja, hej jag heter Kimona. Bor i Trollhättan med min lillasyster Clarissa i en superliten 1:a med vårt barn, Illern Ragnar!
Jag är född i den småländska staden Växjö men för 7 år sedan flyttade jag till den lilla hålan Nossebro, för ca 2 ½ år sedan flyttade vi till Trollhättan.
Gymnasiet gick jag i Trollhättan och det var väl därför jag och Clarissa flyttade hit, iaf en av anledningarna. Gick Teater Estet.

Nu lever jag livet genom att umgås med kompisar, familjen och åka runt överallt.
Jag är nästan alltid glad och positiv och älskar att vara omogen.

Om ni letar efter mig är det bara att lyssna på ett högt skratt.

Jag är väl känd som en person som ställer massa konstiga frågor, pratar superhögt i telefon och att jag älskar kaffe!

Vi är 8 i familjen (bara helsyskon!) Vi står varandra supernära. Är väl som bästisar hela bunten som kan snacka om allt!

Min pappa är grek och bor i Grislandet. Vi åker dit varje sommar och bor i hans hus. Solar och badar vid havet och går ut på kvällarna. Det vill säga Vi lever livet!
Jag har världens sötaste hund som heter Peponi! :)

Motto: Tänk posotivt, behandla folk som du själv vill bli behandlad, Make love not war, Det man ger får man tillbaka.

Kommentarer
Postat av: Underbara syrran

Vilken härlig presentation!!!

Dig upp i dagen!

2011-03-05 @ 20:39:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0