Herre!

Har inte kunnat skriva på ett tag. Har inte internet än i lägenheten, plus att det har varit fullt upp 24-7.
Som tur är har jag haft massa hjälp av familjen. Pappa har varit jättesnäll och både storhandlat med mig och köpt nödvändiga saker som t.ex dammsugare och golvmopp.




Imorgon ska jag och Katinka till Toms (Katinkas kille) mamma och kolla vad hon inte behöver som jag kan få. Jättesnällt!



Hoppas jag ska kan få min tv så jag har något att göra då. Fast på ett sätt är det bra utan för då lägger jag mig väldigt tidigt.
Så vaknar man av att pappa ringer och säger: Do ska vara klaar om fäm minotar! Jag hamtar dei da!




Så man är bara hemma på kvällarna nu.



Det enda jag har kvar att göra är att sätta upp hyllor och tavlor. Så det har gått rätt fort :)



Bilder kommer när jag är helt klar! Nu ska jag och Katinka laga mat!



Ha det bra alla!

Kommentarer
Postat av: Natasha

Tja tja! ;) Så trevligt att allt går bra, skulle också skaffat månadskort på gymmet förra månaden men hade för lite pengar (låter lite som du, att jag inte har några pengar :P)

Kommer du och hälsar på här igen snart? Fast INTE om du är på jakt efter en jacka igen! :D



Jag ger dig mig som en gåva!!!!!!! Kyssar med smek!

2011-03-22 @ 21:41:03
URL: http://21-06-1962.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0