Seg!

Herregud. Nästan som att jag har träningsvärk efter allt slit idag. Jag och Clarissa har



*Burit ut alla lådorna i trappuppsgången
*Packat de sista sakerna
*Dammsugat hela lägenheten
*Flyttat på soffan och sängen
*Burit tillbaka alla lådor
*Drog och handlade


Det var ett jobb som tog jag vet inte hur många timmar. Så man har bara hunnit äta frukost. Så vi köpte lite fika som vi skulle ha till kvällen. Det var godare än det brukar vara.




Lilla Ragnar är lika trött han. Han var på upptäcksfärd idag, dvs att han gick runt bland lådor och till och med gick ut och lekte i trappuppsgången. Vi var förberedda på att höra skrik om någon skulle se honom men som tur var hände inte det.
Men stackarn är ju så himla nyfiken och måste klättra och kolla allt så min hylla råkade välta över han så han började halta. Som tur var bröt han inte benet utan går som vanligt nu.


Packar och grejar

Kommentarer
Postat av: Michaela

Hej vännen :) allt är bra med dig. Va kul med flytten till Växjö, inte så långt ifrån mig ;) Vad ska du hitta på jobb eller plugg? :)

2011-03-13 @ 23:20:47
URL: http://m900421.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0