Sista dagen!!!

Jag har märkt att det senaste dagarna har allt handlat om flytten. Förstår om ni tycker det är tråkigt men just nu handlar mitt liv bara om flytten. Så måste säga... DET ÄR SISTA DAGEN INNAN JAG FLYTTAR!!!!! Det är sista dagen som Trollhättebo, sista dagen som jag bor med någon. Hur kommer jag klara detta!? Jag som är så sällskapssjuk.




Lite stressigt. Fast det är bara kvar städning, lakan, sladdar och sådana småsaker.
Usch, börjar känna mig kluven. Vill jag flytta? Detta är sista dagen jag bor i Trollhättan, i Västra Götaland. Vill jag det?
Jag älskar Trollhättan. Staden, människorna, dialekten. Allt!



Jag kan nästan lova mig själv att jag någon gång kommer flytta tillbaka hit till underbara Trollhättan :)

Nu har jag och Clarissa just ätit vår sista frukost som sambos. Det var inte roligt att skriva :(



Jaja, det är faktiskt sista dagen här! Jag måste börja packa och sedan ska jag njuta av den fina staden! :)



Ha det bra alla!


Sista dagen i Trollhättan!

Kommentarer
Postat av: LOVISA!

Usch, det låter så hemskt! :(

2011-03-13 @ 21:10:36
URL: http://minfot.blogg.se/
Postat av: clarissa

mycket fin bild

2011-03-21 @ 14:58:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0